גילוי נאות
לקוח יקר,
הסוכן הינו בעל רישיון סוכן ביטוח פנסיוני , מספר L-00136972, המעניק בין היתר את שירותיו כקבלן עצמאי המשווק מוצרים פנסיוניים ופיננסיים של גופים מוסדיים כסוכן משנה תחת סוכנות ארבע עונות תכנון פיננסי  מטעם קבוצת "ארבע עונות סוכנות לביטוח פנסיוני בע"מ" (להלן: "הסוכנות"), המשתייכת לקבוצת אי.בי.אי בית השקעות בע"מ.
הסוכנות הינה בעלת רישיון סוכן תאגיד, הפועלת על פי חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (ייעוץ, שיווק ומערכת סליקה פנסיוניים), התשס"ה- 2005 (להלן: "החוק").

בהתאם לחוק הסוכן הוא סוכן ביטוח פנסיוני ואינו יועץ פנסיוני כהגדרת מונחים אלה בחוק.

הסוכן פועל במסגרת הסכמי הפצה של הסוכנות עם מגוון גופים מוסדיים, הסכמים אלה מתעדכנים מעת לעת בהתאם לשיקול הדעת המקצועי של הסוכנות ולרווחת לקוחותיה.

נכון למועד פרסום גילוי נאות זה, הסוכן פועל כסוכן משנה של הסוכנות פועלת עם הגופים המוסדיים הבאים:
הראל חברה לביטוח בע"מ, כלל חברה לביטוח בע"מ, מגדל חברה לביטוח בע"מ, הפניקס חברה לביטוח בע"מ, אקסלנס בית השקעות, אנליסט בית השקעות, מנורה חברה לביטוח בע"מ, הכשרה חברה לביטוח בע"מ, מיטב דש השקעות בע"מ, ילין לפידות בית השקעות בע"מ, אלטשולר שחם בית השקעות בע"מ, מור בית השקעות בע"מ, איילון חברה לביטוח בע"מ, איביאי בית השקעות בע"מ, אינפיניטי ניהול השתלמות וגמל בע"מ (להלן: "היצרנים"). 1

פעילות הסוכן כוללת שיווק של מוצרים פיננסיים ופנסיוניים, לרבות ובין היתר :
קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות, קופות גמל, מוצרי השקעה וביטוח חיים.

התמורה והתגמול לסוכן :
במסגרת שיווק המוצרים המוזכרים לעיל, הסוכן מתוגמל על ידי היצרנים מתוך דמי הניהול הנגבים על ידם מהפרמיה החודשית המשולמת על ידי הלקוח ו/או מתוך צבירת הכספים בתוכניות השונות, בהתאם לתנאי כל תוכנית.
החל מחודש אפריל 2017 , חלה הפרדה בין דמי הניהול המשולמים על ידי הלקוח לבין העמלה המשולמת לסוכן, במטרה להבטיח שקיפות מלאה ולמנוע זיקה ישירה בין תגמול הסוכן לדמי הניהול של הלקוח.

הסכמי העמלות של הסוכן מול היצרנים דומים, אך אינם זהים. לעיתים ייתכן יתרון לסוכן בתגמול עבור מוצר מסוים ביצרן אחד לעומת יצרנים אחרים, או בין מוצרים שונים באותו היצרן. אין באמור לעיל בכדי להשפיע לרעה או לגרוע מטובת הלקוח או מתנאי השירות הניתנים לו על ידי הסוכן.

למידע נוסף או הבהרות, הנך מוזמן לפנות אלי בכל עת.
בברכה
מעיין נחמיה
נייד: 054-4485884
[email protected]

לוגו מעיין נחמיה

אמנת שירות ללקוחות
אצלנו ב – מעיין נחמיה תכנון פיננסי (להלן: "הסוכנות") מספר ח.פ ./ע"מ 060142270 רואים את הלקוחות שלנו במרכז, ופועלים באופן עיקבי ומוגדר על מנת לסייע לכם בכל שאלה ועניין בעולם הביטוח.

אנו מציגים לך את אמנת השירות אשר הוכנה בהתבסס על חוזר שירות סוכנים ויועצים ללקוחות ( 2022-10-15 ) מיום
29.11.22 , על מנת להציג את הצהרת הכוונות שלנו כלפיכם, לאורך כל הדרך הארוכה, אשר נצעד עמכם, יחדיו.

אנו שוקדים על שדרוג מתמיד ברמת המקצועיות והעמקת ההכשרות המקצועיות שלנו, והכל במטרה להעניק לכם שירות
מקיף אשר יכלול בין היתר, עדכון שוטף ביחס לתנאי הפוליסה, בהתאם לשינוי במצבכם האישי, כדי לשמור על זכויותיכם
על פי הפוליסות שרכשתם, ולמנוע פגיעה בזכויותיכם, כדלקמן:

1. אנו נפעל באופן ראוי הגון ומכבד אשר ישמור על פרטיותכם והמידע האישי שתמסרו לנו :

2. אנו נעניק לכם מענה מתאים לצרכים האישיים שלכם, והכל תוך זמן סביר ממועד פנייתכם אלינו להפגש או לשוחח איתנו, תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פנייתכם.

3. אנו נקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו, ולכן אנו נפעל לספק לכם מענה ראשוני לכל פנייה בזמן סביר, עד שני ימי עסקים, וכן נמסור תשובות ברורות ומנומקות, ככל הניתן.

4. אנו נפעל ליתן מענה ענייני תוך זמן סביר לכל בקשה שתופנה אלינו מטעמכם, לקבל מאיתנו או מגוף מוסדי (כגון חברת ביטוח או חברה מנהלת) אישור או מסמך, וכן נפעל להעביר בקשה מטעמכם לגוף המוסדי, לביצוע פעולה הקשורה למוצר, תוך שבעה ימי עסקים, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.

5. ככל ונפעל למתן שירות שאינו במסגרת פעילותנו על בסיס רשיון סוכן הביטוח ברשותנו (להלן – שירות אחר), אנו מתחייבים כי לא נשלב יחד עם המוצר האחר מכירת מוצר ביטוחי או פנסיוני באותה השיחה או הפגישה ואף נבקש את ונתעד את הסכמתך בכתב כי הינך מודע לכך שהשירות האחר מתייחס למוצרים שאינם מוצרי ביטוח או מוצרים פנסיונים המנוהלים על ידי הגופים המוסדיים ואינו מפוקח על ידי רשות שוק ההון.

6. אנו נמסור כל מסמך הקשור אליכם, ונמצא ברשותנו, על פי דין, תוך זמן סביר ממועד דרישת הלקוח שלנו, ועד שלושה ימי עסקים, לרבות ביחס לבקשת לקוח לשעבר.

7. אנו נמסור ללקוח שפנה אלינו בעניין תביעה, תוך שני ימי עסקים מקבלת פנייתכם, מידע אודות זכויותיכם כלקוחות, ונביא לידיעתכם את דרכי הפעולה מול הגוף המוסדי העומדות בפניכם במסגרת הליך יישוב התביעה .

8. ככל וימסר לנו, בין אם על ידי הגוף המוסדי ו/או המעסיק ו/או על ידכם, כי חל שינוי במצבכם, בקשר למוצר פנסיוני, לרבות לעניין שינוי בתנאי העסקתכם, אנו ניזום פניית שירות מולכם כדי לבחון התאמת המוצר הפנסיוני לצרכים המשתנים שלכם תוך שבעה ימי עסקים, ובמידה ולא נקבל מידע שכזה, נפעל כל שנתיים ליזום פניית שירות לבירור מצבכם ביחס למוצר הפנסיוני. התחייבותנו זו לא תחול ביחס ללקוחות אשר פנו אלינו בנוגע לשיווק פנסיוני חד-פעמי.

9. במידה והשירות מטעמנו כרוך בתשלום מצד הלקוח, אנו נערוך מול הלקוח הסכם בכתב ובו פירוט של הסכומים שבהם הוא יחויב, דרך חישובם ואופן גבייתם והעתק מההסכם יימסר בחתימת הלקוח, טרם מתן השירות, על מנת לאפשר שקיפות ביחס לפעילותנו המקצועית עבורך.

צור קשר
לקוחות יקרים , לרשותכם מגוון רחב של אמצעים ליצירת קשר אישי איתנו:
משרדנו ממוקם ברחוב התירוש 15, עתלית. שעות העבודה שלנו בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00
סגור בימי שישי ושבת.
בטלפון: 054-4485884
בדוא"ל: [email protected]
כתובת אתר אינטרנט: http://www.maayan-nehemya.co.il/

דילוג לתוכן